2012. május 27., vasárnap

búvár torta

Első megrendelésem amelyet közösen készítettünk a szomszéd cukrász anyukával. Ő készítette a csokitortát én pedig a díszítést.

A torta egy hetvenéves születésnapját ünneplő altív búvárnak készült. Fontos volt, hogy a békatalpakat hatalmasra méretezzem és jelezzem rajta a hibajavításokat. Ugyanis az ünnepelt nagyon szereti ezt a brekusztalpat és a lukakat foltozgatja rajta. Első terv az volt, hogy egy medencében ússzon de én jobbnak találtam a tengerben fürdőző búvár látványát így ilyen lett. Ráadásul kiélvezhettem a tortafestés örömeit is! :)











A megrendelő egy régi osztálytársam anyukája. Jó volt találkozni és kicsit beszélgetni és ahogy láttam tetszett neki a végeredmény, talán a módosítást sem bánta! :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon egyedi, és nagyon szép tortákat készítesz! Biztosan jövök még Hozzád kukkolni, annyira különleges mind. :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Örülök, hogy tetszik!

    VálaszTörlés