2013. február 19., kedd

Madár itató








8 megjegyzés:

  1. Első ránézésre fogalmam sem volt, hogy kerámia, vagy torta! Szuperül megcsináltad, le a kalappal! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Igen ez nagyon kerámia jellegű lett. Creaton massza, rézoxidos bedörzsöléssel.! :)

    VálaszTörlés
  3. És úgy örülök, hogy te írsz ide! :)

    VálaszTörlés
  4. Én szeretek itt is kommunikálni! :) Bár sok blogon észrevettem, hogy hiába írunk kommentet, nincs válasz, vagy reakció... Az meg nem szép dolog. Épp ezért pár helyre már nem is írok. Minek vezet valaki blogot, ha az ottani hozzászólásokra nem reagál?! :)

    VálaszTörlés
  5. Én is jöttem! :) Imádom ezt a munkádat... is! :D
    Úgy vettem észre én is, hogy az emberek leszoktak a blogokban való kommentelésről, mióta így elterjedt a facebook. Reagálni emiatt lassabban reagál az ember, ráadásul a blogger sokszor nem is rögzíti, csak elszáll az éterben, legalábbis nálam sokszor volt így. Meg ugye a robotellenőrző program se segíti ezt a dolgot, mert sokan inkább nem írnak semmit, csak ne kelljen azzal időt tölteni.

    VálaszTörlés
  6. Azért jöttem, hogy megírjam, hogy mostanában azért nem írogatok Neked, mert mindig csak ismételgetném magam: szép, gyönyörű, annyira ügyes vagy.....! (Már nem tudok új szinonímát, és nem akarok unalmassá válni).
    Azért tudd, mindig megcsodállak. (Most sem tudtam eldönteni, hogy most ez miből lehet?!)

    Aztán látom, hogy a Csajok itt fentebb is milyen igazakat írnak!!!!
    (Nem szeretem a FB-t ezért én sem!!!)

    VálaszTörlés
  7. Ó Köszönöm lányok aranyosak vagytok, hogy írtatok, ezt a szóellenőrző vackot én is nagyon utálom! :) nem lehet valahogy kiiktatni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ki lehet iktatni Marcsi! A Beállítások fül alatt van egy olyan, hogy Bejegyzések és megjegyzések, ott kell kiválasztani a Szóellenőrzés megjelenítésénél a "nem"-et

      Törlés