2012. június 29., péntek

szellőrózsa

Életem első menyasszonyi tortájára készülök.

Izgalmas nagyon. A menyasszony grafikus testvére készítette a meghívót, én ehhez szeretném elkészíteni a tortát. A csokorban szellőrózsák lesznek így ezeket a virágokat is megjelenítem.

Mivel ez inkább egy bohókás, mesés torta lesz, nem törekedtem az életszerűségre. A virágot is az egész torta jellegéhez igazítottam, szándékosan nincs elvékonyítva a szirom. Nem akartam légies virágokat, kis bumfordi de ehető díszeket szeretnék, ugyanis az egész torta jellege ilyen lesz. Mint egy mesekönyv illusztráció.






Készítettem egy tutorialt hátha másnak is segítségére lehet.








Megfigyeltem, hogy milyen ez a kis virág. Gyönyörű színei vannak. A csokorban a fehér, lila és rózsaszín színeiben fog pompázni. Olyan helyes az a kis gömböcske ott közében és az azt körülölelő porzószálak.

Ezt próbáltam megragadni. Nem szeretem ha ehetetlen dolgokkal van tele a torta ezért nem akartam mű porzókat beletenni. Kicsit átfogalmazva így készült az én szellőrózsám.


Első lépésként kis golyókat formáltam majd ellapítottam.

 Bevágtam ollóval 5 ponton.
 Lekerekítettem, majd a golyós végű formázóval bemélyítettem őket egyenként.
 Ilyen lett.
 Ezután formáztam egy kisebb sárga golyót amit szintén ellapítottam és egy üres tollszárral kis köröket nyomogattam körbe. Ezek jelenítik majd meg a porzókat.
 A virág közepébe tettem és belenyomtam a golyóvégű formázót.

 Egy üde fű zöld pici golyót gyúrtam és belehelyeztem a mélyedésbe. Így is befejezhetjük akár de én még az alábbi csőnyomóval megmintáztam a felületét.
 Kész!
 Jól elmosott műanyag tojástartóba tettem száradni, amit egy kis darab papírral kibéleltem.


Elkészítettem egy vékonyított szirmú változatot is, cukorpasztából Pixie kedvéért.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése